Mark's Reis Forum

Welcome to our forum. Feel free to post a message.

Search For Similar Forums  ·  Get A Message Forum  ·  Return to Website
Start a New Post      Board|Threaded
Author Comment
Mark Pietersen

IP: 83.160.40.35

Oct 30, 2007 - 11:57AM
Thailand 2007

IP: 82.217.56.160

Apr 29th, 2007 - 11:12 PM Re: Thailand 2007

Hey Mensen

Hier even weer een update van me reis !! vlucht is geboekt !! 4 November vlieg ik.. en ik ga toch weer lekker alleen !!

Groetjes Mark

Jul 8th, 2007 - 10:11 AM Re: Thailand 2007

Hallo Allemaal

Nou nog vier Maanden !! zo gaat het al weer snel !
toppie

Alles Geboekt 3 retour vluchten en Vier hotels !!

Gr Mark

Sep 8th, 2007 - 9:27 AM
Info & ik heb betaald nog 10 weken !

Hoi Mensen

Jaja nog tien weekjes ! en dan is het al weer zover
heb alles al betaald en zit nu maar weer te wachten dat ik weg mag ! lol

04 nov: Vlucht Amsterdam - Bangkok 05 nov: Transfer naar het hotel
05-06 nov: 1 nacht twin towers
6 nov: Vlucht Bangkok - Chiang mai
6-11 nov: 5 n Centara Duangtawan
11 nov: Vlucht Chiang Mai - Bangkok
11-12 nov: 1 n Baiyoke Sky hotel
12 nov: Vlucht Bangkok - Trat
12-19 nov: 7 n seavieuw resort
19 nov: Vlucht Trat - Bangkok
20 nov: Vlucht naar Amsterdam

Dit wordt hem !! echt super alles wat ik nog wil zien !

Tot snel groetjes Mark

Oct 21st, 2007 - 2:18 AM
Thailand 2007 nog 2 weekjes !

JaJa Mensen nog 2 Weekjes alles is weer klaar voor vertrek ! lekker hor, nog even werken en naar de kapper en ik kan weg. ow ja me digitale camera nog halen bij de Media Markt. die was helaas stuk gegaan Rick brengt me even naar schiphol zondag 4 nov zit alleen nog op me Tickets te wachten

Datum : 04-11-07 t/m 20-11-07

Ik vlieg met Eva Air Boeing 747-400

In het Noorden van Thailand

In Bangkok .. Waar ik dan 1 Nacht wil blijven in het Twin Tower Hotel
Fiets tocht door Bangkok Amazing Bangkok Cyclist
Dan een vlucht naar Chiang Mai .. en daar 5 Nachten
te slapen in het Central Duang Tawan hotel.
En dan weer met de Vlucht terug te gaan naar Bangkok.
Om daar te slapen in het Baiyoke Sky Hotel voor 1 Nacht

Het Zuiden van mijn Reis.
Dan een vlucht naar Trat om daar de Boot te nemen naar Koh Chang
en daar 7 nachten te verblijven in het Sea View Resort.

Nou spreek jullie snel en anders fijne winter ! LOL
Email   markpietersen@hotmail.com   Website
Mark

Oct 31, 2007 - 11:29PM
Nog Drie Dagen

Hey Hallo

jaja mensen over drie dagen is het wer zo ver ! dan ga ik meer lekker naar thailand ! zondag om 12:00 uur vlieg ik. Rick & Margret brengen me ff naar Schiphol... kan ik al vast lekker genieten van onder andere de super lekkere StarBucks Koffie waar ik zo gek van ben !! mmm nou mensen je altijd hier ook een Berichtje achter laten en anders op me Website in het Thailand Forum.

http://www.markpietersen.demon.nl/

Groetjes en tot snel Mark
Mark

Nov 3, 2007 - 6:58PM
Eindelijk is het weer zo ver !

Hey Allemaal

Eindelijk is het weer zo ver .. ik ga weer lekker naar Thailand top. wordt zo opgehaald.
eerst ff lekker naar de StarBucks mmm hihi LOL

Tot Snel Gr Mark
Alieke

IP: 80.242.233.86

Nov 4, 2007 - 9:29PM
Re: Thailand 2007

Hey Markje,

Geniet ervan! Ik lag inderdaad nog in dromenland toen jij al in het vliegtuig zat

XXX Alieke
Mark

IP: 58.136.60.219

Nov 5, 2007 - 1:29AM
Yes Eindelijk weer terug in Bangkok !!

Hey allemaal !!

Nou daar ben ik dan weer terug van weg geweest !!
zo lekker om hier weer te zijn ! ..aankomend op het nieuwe Vliegveld !... wat is die gaaf zeg en groot

Het is nu inmiddels tien over acht locale tijd in de avond ..ben helemaal gaaaar .. had een fiets tocht vadaag door deze waanzinige Stad! langs het razende verkeer op de fiets .. lol best wel ff eng en wennen hor .. ook veel groen gezien ... en de Lokale dag Markt .. wat gaaf zeg .. en apart om daar te rijden. heel veel meer gezien uitleg gekregen over de gebruiken hier in dit land. nog meer dan ik al wist ..
verder nog in een lokaal Restaurantje wat gegeten wat weer klaar gemaakt werdt door onze Gits .. ( leuke meid deed het super leuk )

om ja .. dat ik zo lang stond te wachten op Schiphol was ook wel ff wat!! er stonden twee Thaise meiden bij mij in de rij .. nou lachen Natuurlijk .. of ze wilde helpen .. insheken enzo en gewoon gezelschap houden .. tuurlijk doen we dat ff .. erg veel gelachen !! de een head nog meer Chocolade mee dan de andere... haha LOL
verder rij ik s***** Gratis .. op de eerste Rit na 5 euro en hop ik rij s***** voor niks .. ! hij wil me graag helpen maar wil er niet meer voor hebben dan dat eerste geld ... !! zo raar .. morgen brengt hij me weer naar het Vliegveld ! 5 straks 5 dagen later haald hij me weer op .. !!! hihi

Owja Me Sak Yant Tattoo .. Ventje heb ik gevonden !! weer met hulp !! haahaha ben ook echt een Hollander He lala haha lol

Nou mensen Groetjes xx Moi en tot Snel !! Ow ja Is nu 28 Graden haaha Toppie !!!
Mark

IP: 61.91.35.112

Nov 6, 2007 - 7:08AM
Chiang Mai ... !

Hey allemaal hier vanuit Chiang Mai

Alles goed daar !??
alles heel goed hier ! het is warm, het is mooi , het is leuk, ver maak me geweldig hier .. ben hier nog geen dag en heb al zo veel mensen leren kennen ! vriendin van mij heeft me weer veel geleerd en zijn weer ff lekker wezen stappen ! kom daar net vandaan. is hier 2 uur in de nacht nu. nee niet wat jullie denken .. 2 biertjes maar. maar wel een helehoop lol ! het is gewon maar een discotheek net als bij ons met een Podium ..alleen staan er dan allemaal statafels Bij ( Omheen ) iedereen te dansen aan die tafels met drank erbij ! en oip het Podium heb je dan allemaal optredens van mensen .. de een heel Sirieus en de andere heel lolig .. echt lachen dus .... ik werdt vandaag nog gebeld door het Thaise meisje ( 30 ) die ik op Schiphol heb gesproken .. echt leuk ga morgen met haar de hele dag op stap ! ze heb een auto en we gaan overal heen zei ze .. gaat me van alles laten zien .. zo leer je het dus gewoon het beste van Thailand Kennen !! echt zo gaaf !!! nu al zin in .. nog vijf uurtjes slapen en dan op pad !! haha lol

ja zit nu echt hier met een paar mensen in een internet Cafe .. 40 cent maar voor een uur !!! hahahahaha verder is er best nog wel wat veranderd hier komen hier en daar best wat hotels te staan .. Druk !!?? denk je .. jaja gaat nog wel !! Rijden toch nu niet zo heel veel Auto's Voorbij .. ! heb voor de rest nog niet veel in de Planning .. alles staat op dus kan lekker doen wat ik wil .. ik ga nu ook zo maar is naar me Hotel .. morgen er weer vroeg uit .. lekker weg ..

spreek juilie snel Gr Mark

Ps. Laat ff wat horen he is alleen maar leuk om te lezen !!
claudia

IP: 86.87.245.173

Nov 6, 2007 - 8:06PM
Re: Thailand 2007

Hey Mark,

TJee hee lekker in thailand!
Hier regent en stormt het alleen maar!

Zo te lezen gaat het genieten je wel goed af.

Niet te bruin of rood (haha) worden
hoor dan steek je zo af als je terug bent.(hahaha)

Nou nog veel plezier daar en tot mails maar weer.

groetjes Claudia
Email  
Mark

Nov 7, 2007 - 5:44AM
Tweede dag Chiang Mai

Hey Claudia,

Alles goed meid !? nou ja met mij dus erg goed he zo als je leest !

Ga nog een week naar Koh Chang dus bruin wordt deze jongen wel !! maak je daar maar niet druk om !

gaan we ff wat leuks doen dan !!?? steek ik lekker bij je af hahaha

Groetjes x Mark
Mark

Nov 7, 2007 - 6:08AM
Tweede dag Chiang Mai

Dag Allemaal

Nou ja daar ben ik weer na een eneverende dag !
ik ben dus mee geweest met een paar echte Thaie en dat was dus erg leuk !! einde rijden maar zeker de Moeite waard !

Heb daar bij de Mensen thuis gegeten .. erg leuk. veel gelachen ! wat een aardige mensen zeg niet normaal.. daar naar de Markt geweest en weer gegeten ik moest toch ff alles Proeven !!! lol

Vanavond weer een Thaise Massage gehad .. ben weer bijna de Oude .. hahaha op een ding na .. ben nu toch wel erg verkouden aan het worden van al die Rot Airco's !!! !! lol ga gewoon lekker door gaat vast wel over als ik morgen lekker bij het zwembad lig !!

heb me zelf een vrije dag gegeven hahaa
lekekr niks doen .. een vriendin van mij komt ook nog ff langs dus het kan zo maar weer Gezellie worden.
Jaja dat is het meisje van de Foto !! (voor de Mensen die dat weten hi )

ik hoorde dat er weer vette Storm aan komt !!!?? Vertel ?? wie ? waar ? en hoe Erg !??

nou mensen .. ik ga weer lekker ff wat doen .. weet nog niet wat maar alles kan hier er is nog veel open om deze Tijd .. lekker is dat hor echt super!

nou later ... groetjes Moi
Mark

Nov 8, 2007 - 6:08PM
Chiang Mai dag 4

Hey Allemaal

Hier was ik weer ff ! ben nog s***** in Chiang Mai .. echt top hier gister met Waan ( Vriendin van me ) naar het park geweest lekker ff een paar uur niks gedaan ! nou ja .. lekker gelegen op een matje .. en lekker gegeten ja dat kan daar allemaal gewoon bij zo'n super klein stalletje beetje Rijst en wat vlees van de Barbeque en hop. erg Genoten dus.

daarna zijn we naar mijn vorige hotel geweest daar hebben ze een super groot winkel centrum.. waar je echt alles kan kopen en doen van zwembaden tot restaurants en van Bioscoop tot een ijsbaan op de 7de verdieping !

hebben even lekker een ijsje genomen daar in de Sweers ijs salos is gewoon net een Restaurant maar alleen met ijs !

vandaag ff lekker bij het zwembad gelegen ... ben nog niet helemaal lekker ..ben nog best verkouden ! erg K..... ! maar ja zo lang ik me nog kan bewegen en gemasseerd wordt door Waan komt het vast wel goed !! hahaha LOL .

nou verder ga ik niet zo veel doen vandaag denk ik .. morgen denk wel ga met een Kwot zo'n ding met vier wielen de bergen in hier lijkt me Top !!!

nou mensen ik ga weer ... Genieten !!
hier is het wel top weer hihi LOL
ik denk zo'n goed 27 Graden .

Mark
Mark

IP: 203.144.143.9

Nov 11, 2007 - 1:57AM
Weer in Bangkok ! Sak yant laten zetten !!! ( Tattoo )

Hey allenmaal

Hoe is het daar !?? met al dat rot weer !??

Hier is het nog s***** top .. heb alleen weer eens afscheid moeten nemen van een goede vriendin van me (Waan) is een beetje vaag allemaal misschien maar is zo'n lieve meid .. :-( nou ja misschien
over een paar jaar weer .. of in Chiang Mai of even een keer naar Engeland .. gaat ze Misschien heen en wonen met haar vriendje !

Ja verder .. top vandaag naar Bangkok vertrokken een uurtje maar geslapen dus voel me heerlijk .. meteen uit het vliegtuig naar het mooiste en hoogste hotel van Bangkok gegaan .. even Douchen en weer weg ... ! op naar Baht Bang Pra .. tempel waar je dus Sak Yant kan laten zetten ! jaja ik Heb hem hoor mensen .. LOL ... zo mooi geworden ... geeft me Kracht en ze kunnen me geen Pijn meer doen ! haha is door een echte Monik gezet voor maar 25 cent.. wel even met hem gebeden en geschenken gebracht jaja dat hoort er nu gewoon even bij !

Pijn .. nou ja viel eigenlijk Reuse mee .. veel heel veel kleine prikjes ..na vijf minuten voel je het niet echt meer . ligt er net aan waar het dan weer gaat prikken ! Foto staat hier Naast <----- !!

ja en daarna ben ik weer lekker naar het hotel gegaan .. om eens lekker rond te kijken op de 88ste Verdieping !! hahaha vet man .. en eten op de 82ste haha toppie .. !

ga zo lekker slaapie doen ben vet moe .. en nog s***** niet zo lekker .. daar komt nog bij dat ik van me Tattoo ook nog wel eens ziek kan worden zeggen ze dus deze jongen gaat er lekker vroeg in
morgen om 14:30 al weer vliegen Naar Trat om daar de Boot te pakken naar Koh Chang .. om daar lekker weer veel te doen haahahahah LOL LOL .. ! Latterzzz

Groetjes van Hier.... Swadikaa !!

Mark
Mark

IP: 203.150.141.87

Nov 11, 2007 - 6:02PM
Bangkok - Vliegen naar Trat met de Boot naar Koh Chang

Hey allemaal

Ben ik weer ff ! zit nu in de Lounge van Bangkok Airways !! vet man .. ze hebben alles hier van eten en drinken tot internet hahaha ik vermaak me dus wel ff nog 2 uurtje en dan naar Trat vliegen om daar met de boot naar Koh Chang te gaan !

heb vannacht gewoon 11 uur geslapen .. was zo moe !! en af niet normaal ben nog s***** niet zo heel lekker .. heb gewoon beetje last van die Airco's overal denk ik beetje verkouden s***** ! verder gaat het super ben erg blij hoe alles gaat en eet goed ( Voor de Mamma's onder ons haha ! )ga zo weer even wat eten ze hebben toch alles hier haha Gratis bij de Lounge van Bangkok Airways ! hihi LOL LOL

nou ik ga weer laterzzzzz

Groetjes xxx Mark
Mark

IP: 125.26.248.47

Nov 12, 2007 - 2:46AM
Koh Chang !! nog 7 Nachten !! LOL

Hey Mensen

Hoe is het nou !?? hier is het top ! ben al een paar uur hier maar is zo vet gaaf hier ... alleen hebben jullie dat weer op gestuurd ofzo !?? kwamen net aan op het eiland !! begint het toch te hozen !!!! hahahaa echt Hard ... 1 uurtje duurde dat en was over ! Resort is echt zoooo mooi hier niet normaal .. ik werdt gewoon met zo'n Golf car naar super kamer gebracht hahaha ... toppie die lag 10 meter verder haha LOL

Zit nu in een klein dorpje vlak bij Resort ! leuk hier ... mooie meiden haha
zo maar ff biertje doen hier wijn is te duur hahaha LOL

Morgen ff Scootertje huren denk ik !!
ff eilandje rond krossen !

nou ik ben weer weg !! Laterzzz x Mark
Mark

IP: 125.26.248.248

Nov 12, 2007 - 10:16PM
Koh Chang nog 6 nachten !!!

Hey allemaal ! ( Swadikaa ! )

Hier is iest ie dan weer ! jaja wat een dag weer vandaag !! Gister kwam het met bakken uit de hemel en nu is het bijna 34 Graden .. toppie

Gister avond na het eten .. ben ik naar het dorpje gelopen . om ff te pinnen ..! zo gezegt zo gedaan .. liep ik naar de overkant van de weg .. daar zat een leuke bar .. ik schrok me kapot .. ( hello Mr how are You ) .. !! hihi vet mooie Meid ( Ja een echte !! LOL ) dus ik al kijkend hoe mooi ze wel niet was .. in het Engels ! dat ik eerst ff ging interneten en dat ik er zo aan kwam om met haar ff wat te drinken .. zo gezegt weer gedaan !! LOL .. zij blij dat ik er weer was en wij dus wat drinken .. bar was na genoeg leeg ! zat ze me toch s***** aan te kijken .. en ik haar .. was wel heel leuk .. ze vond me gezicht zo mooi . en me ogen .. !! na ja zeg .. dat zal wel weer zei ik .. ! zei mocht er ook zeker zijn .. na 4 uur later zaten we nog te kletsen en werdt het al weer heel laat .. !! LOL 20 euro verder maar ben je dan ! hashaahah dat is nog het mooiste LOL ... na ja de rest hoef ik niet te vertellen denk ik .. !

volgende dag zijn we met ze tweeen het eiland rond gegaan om eens lekker rond te kijken !! ( Vandaag dus ) toen ik na 3 uurtjes slaap wakker werdt ben ik gelijk naar het strand gelopen om eens lekker te kijken hoe dat er uit zag want dat had ik nog niet gezien ivm de Regen !!

Het is zo mooi strand en zwembad hier dat is net een sprookje echt top top mooi mooi help ik wil niet meer weg !!

ow ja Eiland rond he daar waren we ! ja ff Scooter gehuurd dus 2 uur per dag !! hahahahaha dat ding kwam net van de boot af Hagel nieuw !! vet man mocht als eerste er op hahaha ik heb zo veel geluk deze dagen echt best raar nu allemaal !

net weer ff wat gegeten en straks ff naar de zon's ondergang kijken met het Vrouwtje ( 30 jaar ) maar ziet er uit als een roosje .. veel lol en veel lachen .. ook met haar vriendinen !

gaan starks ook weer even naar het Treehouse dat is een hele mooie plek waar je heerlijk kan Relexen eten en niks doen liggen en drinken ! is een Houten Flonder met alles erop alles van hout en veel leuke mensen !! daarna nog een feestje het Paredise !! Bar vanb die meiden hier !! leuk man ..

Ik ga weer.... zon gaat zo onder wil ik niet missen ! Groetjes xx mark
Mark

IP: 125.26.249.17

Nov 15, 2007 - 12:40AM
Nog 4 Nachten op Koh Chang !!

Hey allemaal

Hoe is het daar !?? regen, windt, Sneeuw, Storm !?? Vertel !?

Ja hier is het zo lekker warm 30 tot 35 Graden hihi

Ja wat heb ik allemaal gedaan dat is een goeie .. ff nadenken hor ..eer gister lekker hier in de Paradise Bar gezeten.
erg gelachten .. zijn allemaal meiden die deze bar Runnen .. erg leuk opgezet.
toen Begon het weer vet hard te regenen
had wel wat .. vet warm ! toppie man is dat !

daarna nog ff eten en toen rond een uurtje of 2300u naar een heel leuk Feestje gegaan met Ping . daar zijn we tot 0400u gebleven .. ik moest haar maar ff thuis brengen .. ze had een beetje veel op ( ik ook wel een beetje hahaha )
op me gehuurde Scooter Heuvel op en heuvel af .. hahaha ow ow na ja Ging allemaal goed. ben daar maar lekker gebleven .. was ook bek af .. ( Mocht gewoon niet meer weg haha LOL ! ;-)
volgende dag weer vroeg op .. moest de Scooter weer terug brengen.. !

weer ff wat eten die ochtend.. kijken kijken en eten .. zo lekker paar uur later ! ff naar het TreeHouse gegaan is houten vlonder op het water daar zijn we de rest van de dag gebleven ! lekker niksen in een Hanmap aan het water met een drankje .. en weer wat eten Top Top super dagje ....

Vandaag 15-11-07 .....dag !? LOL

ik wwet niet eens welke dag het is weer hahahaaha top gaat dus goed ! vadaag ben ik met een boot tocht meegegaan ! hele dag 20 Euro 6 Eilandjes drinken en een Barbeque gehad daar voor !! zo gaaf
super mooi allemaal .. lekker snorkellen en niksen.. kijken en genieten.

ja kon het maar altijd zo zijn !

is nu al weer half acht ik ga zo maar weer ff wat drinken bij die meiden .. weer ff lachen .. zit ook een omgebauwde bij .. hihi lachen man echt veel !

Nou ik spreek jullie.. Groetjes

Laterzzzzzz Mark

powered by Powered by Bravenet bravenet.com