Tyresö DC Forum

Dumheter kommer att tas bort!

Tyresö DC
Start a New Topic 
Author
Comment
Årsmötet

Årsmötet genomfördes med efterföljande medlemsmöte planenligt.
Dock återstår frågan om en (av två)revisorplats, ngn som kan tänka sig axla denna, väldigt enkla, men ack så viktiga roll?

På medlemsmötet framkom att Niklas lägger pilarna på hyllan detta år.
Vilket i sin tur medför ytterligare brist på spelare i A-laget.
Om inte vi lyckas ragga ngn utifrån får A-laget hämta resurser från B-laget.

Även Jonas avser att avstå spel kommande säsong, men som trogen Tyresösupporter och eldsjäl, så finns han med i kulisserna likt förra säsongen. Han flaggade även för att kunna vara reserv senare framåt vintern om jag fattade honom rätt.

Thomas jobbar på att fasa ut sig för att slippa hålla interna tävlingar och drifta hemsidan.
På mötet framkom att han lämnar över ansvaret för hemsidan på Fredrik.

Vi ansöker om att B-laget ska få spela div. 1, dels för att de B-lagsspelare som var på mötet önskade det, dels då det möjliggör spel för några av våra bättre spelare i och med att dessa matcher spelas på torsdagar. Hoppas det går igenom.

I år är tanken att bara anmäla 2 lag till rixserien.

Som lagledare utsågs:
A-laget = Veikko
B-laget = Johan
C-laget = Fredrik
D-laget är Christer

Det var det hele....har jag missat ngt framgår det av protokoll som läggs in under login/möten.

Re: Årsmötet

Jag kollade vilka som finns tillgängliga för spel i div 3. Känns svårt att få ihop laget. Tror att antalet spelare för säsongen som nämndes var lite av en glädjesiffra. Kan vara värt att verkligen räkna igenom spelarna. Min matte är kanske dålig så hoppas jag räknat fel

Oj, härligt snabbt ut med info=bra jobbat Thor.
Revisor jobbet passar mig bra så jag kan hålla koll på er.
Sen har jag också räknat lite och på mina siffror så funkar det förutom a-laget som behöver förstärkning och så lovade jag ju att ringa några samtal som bonus.

Ok!

Idag fick jag besked från Christer om att han tagit tag i Anders och ruskat om honom tills han gav med sig och tog posten som sekreterare kommande säsong!
Bra pojkar!

Jonas har i tidigare svar tagit den sista revisorsplatsen och därmed är alla poster i styrelsen tillsatta.

Ni som nu av olika anledningar inte hann fram med er röst och önskan om att delta, får tyvärr vänta tills nästa år.
Då gäller det att visa framfötterna!

Ordförande