TS-Sverige's Forum
Welcome to our forum. Feel free to post a message.

Return to Website

Reply
  Forum

Subject:   Re: angiofibrom
Name:   Kim
Date Posted:   Feb 15, 08 - 9:20 AM
Email:   kim@foraldra-jouren.se
Website:   http://www.foraldra-jouren.se

Man står på sig!
Mitt barn fick sin diagnos före veckan, därför jag är i en vårdnadstvist med hans mamma.
Under dem senaste 2 år har jag begärt en utredning av honom, men har blivit bromsat därför hon anser att han "är normal".
Det som jag har velat utreda är hans problem i skolan, typ en NPF-utredning, som skulle ge oss verktyg att jobba med.
Då pojken även har epilepsi och denna epilepsi har ett lite abnormalt förlopp, då beslutade läkaren till slut att göra en MR-scan är hjärnan, och då upptäcktes det...
Du har ditt problem med läkaren, och jag tror du som jag behöver var djävligt envis.
Nu är det så att din dotter har ju redan påbörjat denna behandling på hudkliniken, vilket ju framgår av hennes journal.
Då är ju en relevant fråga till denna läkare, varför han vill avbryta en pågående behandling.
Det går ju även att påvisa hennes trauma avseende blodet, det kan du göra genom habiliteringen eller BUP.

Såframt du inte får framgång med detta, då skall jag gärna hjälpa dig med en anmälan till HSAN. Blankett för denna överklagan kan du f.ö. ladda ner från "min" hemsida...

En bekant så en gång till mig, att man måste vara frisk för att orka vara sjuk. Och detta gäller tyvärr mångfold, när det gäller våra barn...

Bara stå på dig, annars trampar dem ner dig

Reply
  Forum

powered by Powered by Bravenet bravenet.com